Sunday, April 8, 2012

PHOTOGRAPHER : STUDIO SHAGRASYIID


 Meowternoooonn..

hey gals, 
still looking for pre-wedding ideas?
still looking for a wedding photographer?

have you heard of Shagrasyiid? ah rasanyer mesti ramai yg kenal..dulu i penah gak mention pasal Shagrasyiid kat sini (TIPS TERBAEKKK HERE )
kalau xkenal meh i kenalkan, Shagrasyiid adalah antara wedding photog yg top kat msia..and his works are awesome and menepati citara brides2 skang ni..

here are some works by Shagrasyiid






Baru2 ni pun Shagrasyiid telah difeature dalam magazine kahwin2 yg baru dalam pasaran Malaysia ni, iaitu Inspirasi Perkahwinan (april edition)..dorang featurekan his pre-wed photos yg super-awesome..!! sgt2 inspiring..silalah beli mag itew!


perrghhhh mmg awesome laaa..teringinnyer nak buat pre-wed camniiiieee.. hehehe.. ;p verangan je yer cos dah kawen..haha ;p
post taken from his website..please read yg merah itu..!

Tahun 2012 bermula dengan baik untuk Shagrasyiid. Tiga tema prewedding dari kami mendapat liputan dalam sebuah majalah perkahwinan terbaru Malaysia, Inspirasi Perkahwinan. Tema kampung, aviation-inspired dan vintage menjadi pilihan editor untuk dikongsikan bersama pembaca mereka..
Sedikit info tambahan yang kami mahu kongsikan di sini adalah : untuk mendapatkan hasil fotografi yang baik (sesi prewedding atau postwedding), sesi tersebut memerlukan kerjasama antara klien dan juga photographer. Bukan hanya bergantung pada photographer semata. Kita perlu membuat sedikit research dan harus memikirkan outfit and location yang sesuai untuk tema yang klien inginkan.. Klien juga perlu komited dan respons dengan photographer samada adakah apa2 yang dicadangkan oleh kami sesuai untuk klien, adakah klien berasa selesa, adakah tempat tersebut terlalu jauh untuk klien datang, dan beberapa aspek lain lagi…
Dapatkan majalah Inspirasi Perkahwinan sekarang yang sudah pun berada di kedai-kedai buku berhampiran anda sekarang.
 

FYI Shagrasyiid is not my official photographer ya...
dia almost jadi salah sorang la but xde rezeki..heehhee.. 
but papeptn from my point of view he is recommended..!!
i like his style and works :)
Shagrasyiid ni best cos dia suka share info and tips untuk semua..
so ape lagi?start contacting him now! :D


Phone : zero-14 6212 sixsixsix (DIGI)
Email : info (at) shagrasyiid.com

or visit his website and FB page
http://www.shagrasyiid.com
www.facebook.com/StudioShagrasyiid



Disclaimer: 
This post is fully sponsored by Studio Shagrasyiid. For more info, kindly contact and deal with Studio Shagrasyiid directly. Any transaction or deals made by you and Studio Shagrasyiid will not be held responsible by Renee Meow's Wedding Journey. Thank you! :)

meowluv~